Producenci



Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Częste pytania - FAQ

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

 


  

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: biuro@trzymarchewki.pl lub telefonicznie: 662 027 673
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: biuro@trzymarchewki.pl lub telefonicznie: 662 027 673
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

Obecnie możesz wybrać jedną z następujących form dostawy:

  • paczkomaty InPost,
  • przesyłka kurierska,
  • dostawa własna sklepu na terenie Zielonej Góry.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność elektroniczna (karty płatnicze i ePrzelewy, czyli szybkie, bezpośrednie przelewy internetowe),
  • płatność przy dostawie (tylko dla stałych i zaufanych klientów).

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Nie. Ponieważ nie posiadamy sklepu stacjonarnego, więc nie możemy wskazać miejsca do odbioru osobistego. Jednak zamówienia dowozimy na terenie Zielonej Góry i z tego powodu nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 


 

Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej, najlepiej telefonicznie: 662 027 673.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 662 027 673.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 662 027 673.

W każdym przypadku, gdy masz wątpliwości co do otrzymanej przesyłki proponujemy wykonanie zdjęć obrazujących uszkodzenia lub inne nieścisłości. Na pewno pomogą one w rozstrzygnięciu niejasności a przede wszystkim ułatwią reklamowanie usług transportowych u przewoźnika.

W przypadku konieczności zgłoszenia reklamacji przeczytaj uważnie regulamin sklepu, gdzie dokładnie jest opisana procedura składania reklamacji. Jest ona również regulowana przepisami zawartymi w ustawie.

Dokładamy wszelkich starań, aby towar w paczce był rzetelnie i solidnie zapakowany tak, aby nie został uszkodzony w transporcie. W obecności kuriera spisz protokół szkody, zrób zdjęcia paczki i złóż reklamację kurierowi.

» szczegółowa procedura reklamacji

A może napijesz się piwa?

Piwo

Polecamy też inne Napoje Orzeźwiające lub Soki Owocowe.

Nowości
Majeranek Bio, 12,5 g - Lebensbaum
Majeranek Bio, 12,5 g - Lebensbaum
9,05 zł
szt.
Promocje
Czarny czosnek Bio, 1 sztuka - Przetwory z natury
Czarny czosnek Bio, 1 sztuka - Przetwory z natury
13,28 zł 11,70 zł
szt.
Mąka teff Bio, 400 g - Bio Planet
Mąka teff Bio, 400 g - Bio Planet
15,89 zł 12,54 zł
szt.
Galaretka o smaku wiśniowym Bio, 40 g - Amylon
Galaretka o smaku wiśniowym Bio, 40 g - Amylon
3,40 zł 2,80 zł
szt.
Pieprz czarny mielony Bio, 50 g - Dary Natury
Pieprz czarny mielony Bio, 50 g - Dary Natury
9,38 zł 6,70 zł
szt.
Gojnik, grecka herbata górska, 50 g - Grecos Shop
Gojnik, grecka herbata górska, 50 g - Grecos Shop
14,00 zł 11,99 zł
szt.
Burak ćwikłowy, 500 g - Scalar Konsorcjum
Burak ćwikłowy, 500 g - Scalar Konsorcjum
63,00 zł 61,00 zł
szt.
Skórka cytryny kandyzowana Bio, 100 g - La Bio Idea
Skórka cytryny kandyzowana Bio, 100 g - La Bio Idea
10,28 zł 9,09 zł
szt.
Przyprawa prowansalska Bio, 20 g - Dary Natury
Przyprawa prowansalska Bio, 20 g - Dary Natury
4,18 zł 3,00 zł
szt.
Tymianek Bio, 20 g - Dary Natury
Tymianek Bio, 20 g - Dary Natury
3,89 zł 2,82 zł
szt.
Przyprawa Garam Masala Bio, 60 g - Dary Natury
Przyprawa Garam Masala Bio, 60 g - Dary Natury
6,70 zł 5,40 zł
szt.
Miód akacjowy Bio, 300 g - Bio Europa
Miód akacjowy Bio, 300 g - Bio Europa
22,39 zł 19,16 zł
szt.
Kolendra mielona Bio, 10 sz. x 30 g - Dary Natury
Kolendra mielona Bio, 10 sz. x 30 g - Dary Natury
36,99 zł 3,20 zł
szt.
Krem po opalaniu, 100 ml - Bergland
Krem po opalaniu, 100 ml - Bergland
28,90 zł 27,75 zł
szt.
Galaretka o smaku pomarańczowym Bio, 40 g - Amylon
Galaretka o smaku pomarańczowym Bio, 40 g - Amylon
3,89 zł 2,80 zł
szt.
Oregano Bio, 10 szt. x 20 g - Dary Natury
Oregano Bio, 10 szt. x 20 g - Dary Natury
36,99 zł 3,09 zł
szt.
Anyż Bio, 30 g - Dary Natury
Anyż Bio, 30 g - Dary Natury
3,69 zł 2,49 zł
szt.
Kmin rzymski mielony Bio, 40 g - Lebensbaum
Kmin rzymski mielony Bio, 40 g - Lebensbaum
8,88 zł 6,32 zł
szt.
Sól z ziołami Bio, 100 g - Dary Natury
Sól z ziołami Bio, 100 g - Dary Natury
4,59 zł 3,33 zł
szt.
Mąka jaglana Bio, 500 g - Bio Planet
Mąka jaglana Bio, 500 g - Bio Planet
7,49 zł 5,99 zł
szt.
Konfitura z wiśni Bio, 320 g - Runoland
Konfitura z wiśni Bio, 320 g - Runoland
13,28 zł 9,50 zł
szt.
Przyprawa do zup warzywnych Bio, 40 g - Dary Natury
Przyprawa do zup warzywnych Bio, 40 g - Dary Natury
5,25 zł 4,40 zł
szt.
Mąka orkiszowa typ 700 Bio, 1 kg - Bio Raj
Mąka orkiszowa typ 700 Bio, 1 kg - Bio Raj
12,88 zł 9,30 zł
szt.
Płatki ryżowe Bio, 300 g - Bio Planet
Płatki ryżowe Bio, 300 g - Bio Planet
7,75 zł 6,10 zł
szt.
Baton buraczany RAW Bio, 47 g - Lifefood
Baton buraczany RAW Bio, 47 g - Lifefood
6,69 zł 4,85 zł
szt.
Napój kakaowy w proszku instant Bio, 400 g - Allfair
Napój kakaowy w proszku instant Bio, 400 g - Allfair
17,18 zł 11,70 zł
szt.
Chrupki orkiszowe z melasą Bio, 140 g - Ekoprodukt
Chrupki orkiszowe z melasą Bio, 140 g - Ekoprodukt
8,48 zł 6,50 zł
szt.
Produkt dnia
Mleczko Ulubione waniliowe Bio, 380 g - Eart of Eco
Mleczko Ulubione waniliowe Bio, 380 g - Eart of Eco
25,31 zł
Awokado świeże Bio, tacka, 2 szt.
Awokado świeże Bio, tacka, 2 szt.
14,70 zł
szt.
Chrzan tarty Bio, 180 g - Runoland
Chrzan tarty Bio, 180 g - Runoland
5,56 zł
szt.
Kakao w proszku Bio, 75 g - Alce Nero
Kakao w proszku Bio, 75 g - Alce Nero
7,83 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl